19 February 2011

Projek Kerat Senget bermula..

Syahadan

Selepas terpengaruh dengan kewujudan blog Tukang Komen, aku terinspirasi untuk buat satu lagi blog yang memang dikhaskan untuk memberi komen, rekomendasi dan pendapat aku tentang mana-mana blog yang aku pernah lawat tak kira secara kerap ataupun yang aku lawat secara random...

tapi untuk pengetahuan korang, blog ni bukan untuk menjatuhkan mana-mana blogger tapi just pandangan aku pasal isi atau stail satu-satu blog tu...lagipun pendapat ni boleh dikira sebagai peribadi tapi tak salah kalo teguran atau pujian tu diambik supaya kita rancakkan lagi dunia blogging kita ni kan??

jadik, tu entri pertama aku untuk blog ni...nantikan blog mana yang bakal jadik mangsa aku nanti...

keratsenget: untuk owner Tukang Komen tu...anak murid ikut jejak cikgu takpe kan??ahahaha

No comments: