20 February 2011

Ini Blog Yann

Syahadan

kali ni aku nak promote blog yang berkaler purple pink ni pulak...kalo diikutkan, Yann ni antara blogger yang agak lambat gak aku follow..tapi slow2 aku adapt dengan stail penulisan dia gak...lama gak aku jadik silent reader sebelum aku follow dia ni(jangan mare ek Yann)...nampak gak la peningkatan stail menulis dia...masa aku follow dia dulu, follower dia baru ratus-ratus..skang dah sampai ribu-riban..so korang boleh agak la cemana peningkatan stail dia tu kan??

Blog ni dari segi appearance, asalnya agak leceh gak nak load...header berat, template berat...tapi lama-lama dia ubah template dia, ubah header, tak de nak fancy-fancy sangat...skang dah jadik blog yang cepat load dan seronok di baca...lagipun sebab aku suka purple, aku terlekat kat blog dia ni lama gak admire background blog dia tu...hihi...tula orang cakap..experience mengubah stail kita berblog...kan??

dari segi penulisan, Yann guna pendekatan yang agak serius dalam penulisan dia...ada la kadang-kadang dia mengarut tapi still nampak serius..tu menunjukkan yang dia ni jenis yang matang dalam menulis..even pendapat dia pun kengkadang agak bernas...tapi aku nak gak sekali-sekali tengok Yann ni buat satu entri yang panas dan tak play safe...agak-agak boleh tak??sebelum terlupa, Yann gak ada letak segmen mari belajor Bahasa Sarawak...bagi korang-korang yang berminat, boleh jek pergi jenguk...mana tau berguna kan??

just beberapa period ni, Yann agak sibuk dengan urusan nak berkahwen..jadik rentak update dia agak terganggu...just kalo dia buat entri tu, sentiasa dapat memenuhi kerinduan pengunjung setia dia...tahniah la Yann..ko antara bloggers awek yang power gak...mana tau satu hari nanti kalo tak de komitmen lain, ko akan jadik seterer Hanis Zalikha ke..kan??bila la agaknya aku dapat beat ko ek..tercabor lak rasa...hahahaha..

keratsenget: ok...ni antara bloggers yang tip top..tapi sebab ada dalam list, aku tetap promote gak...agak-agak boleh tak aku beat Yann ni ek..hihi..

4 comments:

Yann said...

tergisin2 kmk baca review tok eh. :D

Along Tapa said...

haha..kenak??tok nang review tertepat blog ktk nak??hihi...

Yann said...

jujur bah review tok. suka. membina gitu. hehehe.

Along Tapa said...

Yann Mazian

hehe...mekasih...keep on blogging..potensi yang besor tu jangan dibazirkan ek Yann??hihi...(lelah kmk mok klaka sarawak lama2 tok eh..hihi)