22 May 2011

Ini blog anati soki

Syahadan


Hmmm...giliran awek sorang ni lak...kalo nak diikutkan, anat ni dah kira blogger yang agak power dah...so takde efek sangat pun review aku ni..tapi disebakan aku dah buat review pasal blog Obefiend kat entri lepas, disebabkan momentum tu masih ada, aku buat entri pasal dia lak...okeh?pada aku blog anat ni ada stail, ada momentum dan ada keunikan dia tersendiri...well...aku bukanla follower ketat-ketat dia..tapi setiap entri dia tu ada energy yang best...so, meh kita review blog anat ni ek..

dari segi appearance, takde apa nak aku komen pasal appearance blog ni...simple, nice dan tak menyakitkan kepala aku nak kena refresh tiga pat kali nak bagi dapat full load dalam bentuk full page....bukan dalam bentuk basic html...lagipun untuk susunan, biasanya awek-awek ni memang pandai menyusun blog diorang....tak berserabut, nampak kemas jek....tapi apa-apa pun, aku lebih setuju kata blog ko cute daripada tough....hahahaha....

dari segi penulisan lak, anat punya stail penulisan memang simple....cam dia berbual dengan kita...cemana nak cakap ek...dia dapat sampaikan point-point tu direct tanpa meleweh-leweh..cenggitula...tapi ada masanya aku tak tahan gak nak baca entri kat blog dak anat ni...nak-nak bila dah masuk part jiwang-jiwang tu...adomangai....memang karat habis...haha...tapi gasakla...tu tandanya ko berjaya buat entri jiwang yang sangat powerful sebab aku terasa loya-loya kalo baca(dah tau tak suka baca entri jiwang, tapi aku sibuk gak baca....nampak nowh carik penyakit ek)...tapi entri yang lain-lain, memang termantop la bai....kengkadang terbawak-bawak dalam mimpi(aku tipu)....

dari segi layanan lak....hmmm...aku boleh anggap anat ni sorang blogger yang konsisten dalam layanan dia....reply komen, yes...kunjung balas, yes kalo dia ada masa....tu memang aku puji....sebab aku dah sendiri dah mula slow down dalam kunjung balas ni...kalo setakat reply komen tu takde hal lagi....kalo follow cemana??bukan ke bab follow memfollow ni hak followers tu sendirik??kalo korang follow anat tu, ikut suka dia la nak follow ke tak...melainkan kalo entri korang tu memang buat dia rasa nak follow...tak gitu cik anat??


KeratSenget: so kalo korang terasa nak jenguk blog anati soki ni, korang just click jek kat gambor yang aku dah printscreen kat atas tu ek...

No comments: