05 August 2011

Selamat tinggal Kerat Senget....

Syahadan

Selepas aku berfikir selama beberapa hari, aku dah mula rasakan yang kerat senget ni dah makin aku lupakan...aku rasa kesian kat followers dan pengunjung blog ni sebab aku dah abandon blog ni gila-gila babi...jadik, aku ambik keputusan untuk ucapkan selamat tinggal kepada blog berformat reviewing dan blogosphere yang bernama Kerat Senget ni...

tapi korang jangan sedih ke apa ke...sebab aku tak berniat nak tutup terus pun Kerat Senget ni..tapi aku nak buat penjanaan semula kat Kerat Senget ni...apa nak jadik kat Kerat Senget??aku taktau....korang tengok jek nanti..maybe aku akan buat blog ni lebih bersifat general dan tak terikat pada blogosphere jek...maybe blog ni akan jadik tempat pembuangan sampah aku kot....hehe...

buat masa ni aku tengah berbincang dengan cecep untuk join venture nak usahakan Kerat Senget ni...maybe kitorang akan open lagi untuk beberapa blogger lain....so, see you when I see you then...

KeratSenget: semenjak baru create sampai sekarang, aku rasa dah berapa kali dah aku tukor format kat KS ni....hmmmm.....

2 comments:

HZQH said...

ALAAA NAK TUTUP KE KERAT SENGET NI? ALAAA, ENTRY PASAL AKU TU TOP FIRST KOT. HEHEHEHHEE, PAPEPUN, GOODLUCK LA!

Along Tapa said...

HZQH

haha...tak baca abis ko ni..takde la dear...nak share hakmilik jek...apsal?nak join??hehe...